Bestel informatie

Vragen over het bestellen van kip bij Veldhoeve Kip? Lees meer over bestellen, betalen en bezorgen. 

Bestellen

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Plaats de gewenste producten in je winkelwagentje en ga naar afrekenen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het bezorgadres en het bezorgdatum.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, een creditcard of Apple Pay.

Bestel je vóór zondag 23.59 uur? Dan kun je jouw pakket dezelfde week op woensdag of donderdag tussen 08:00 en 21:30 ontvangen. Een andere week is natuurlijk ook mogelijk.

Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om je gewenste bezorgdatum te kiezen. Zo weet je precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Mocht je advies nodig hebben, dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen.

Op de dag van bezorging ontvang je een track-en-trace met meer details over het verwachte bezorgmoment. Dit is een tijdvak van twee uur. Hoe dichter de bezorger bij je in de buurt is, hoe nauwkeuriger het tijdvak wordt. Zo hoef je niet onnodig lang thuis te wachten en kun je je bestelling vanaf verzending tot aan de voordeur volgen.

Versproducten gekoeld of bevroren versturen brengt uitdagingen met zich mee. Zoals je zult begrijpen zijn de verpakkings- en transportkosten hoger dan bij een ‘standaard’ pakket.

Deze extra kosten worden niet doorberekend in de producten. Dat vinden wij namelijk niet eerlijk. Hierdoor zijn de verzendkosten wellicht wat hoger dan dat je gewend bent.

Zie hier een overzicht van de bijdrage die wij vragen om jouw bestelling gekoeld of bevroren te kunnen leveren:

Gratis verzending vanaf €150,-
› Tussen de €150,- en €100,- bedragen de verzendkosten €9,95
› Onder de €100,- bedragen de verzendkosten €14,95

Nee, er is geen minimum bestelbedrag.

Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt nog geen bevestiging via de e-mail ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op.

Tip: controleer eerst je rekening of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven? Mogelijk is de bestelbevestiging terechtgekomen in de spambox.

Nee, nadat een bestelling is betaald kan deze niet meer worden aangepast. Als je bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kun je die wel annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Betalen

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, kun je uit de volgende betaalmethode kiezen:

iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank (gratis).
Creditcard: met een Visa of Mastercard (gratis).
Apple Pay: veilig en eenvoudig met je apple-apparaat (gratis).

Bij het afrekenen kun je uit de volgende cadeaukaarten kiezen:

SmaakGenot Cadeaukaart
VVV Cadeaukaart
Webshop Giftcard
Yourgift

Verpakking

Direct na de slacht wordt de kip in zijn geheel, of per deel ingevroren (filet, vleugel, dij, etc.). Vervolgens wordt de kip diepgevroren verzonden en veilig verpakt in een isolatiedoos met icepacks. Hierdoor blijft het pakket gegarandeerd 48 uur bevroren. PostNL zorgt voor een vlotte levering binnen deze periode.

Belangrijk om te weten: Alle producten worden los ingevroren, waardoor je gemakkelijk de gewenste hoeveelheid kan ontdooien.

Bezorgen

Bij het afrekenen kan je een keuze maken uit de volgende bezorgmomenten:

› Woensdag tussen 08:00 – 21:30
› Donderdag tussen 08:00 – 21:30

In overleg met jou is het mogelijk om het pakket te laten bezorgen op een ander adres (bijvoorbeeld werk of bij de buren).

Wij leveren al onze producten door heel Nederland. De Waddeneilanden zijn helaas de enige uitzondering.

Standaard worden de pakketten op woensdag en donderdag bezorgd door PostNL. Je kunt het pakket van deur tot deur volgen via de track-en-trace die naar jou wordt gestuurd per e-mail.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Veldhoeve Kip.