Klantenservice
Heb je een vraag of wil je iets kwijt? Laat het Partner weten. Zij staan voor je klaar.
Antwoord op je vragen
Producten
Hoe garanderen jullie producten van hoogstaande kwaliteit?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Wat is duurzaam ondernemen voor jullie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Bedrijf
Wat is jullie geschiedenis?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Waarom moet ik voor jullie kiezen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Keurmerken
Zijn jullie producten biologisch?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Hoe worden jullie gecontroleerd?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Hoe bestel ik iets bij Partner?
In 3 eenvoudige stappen:
- Plaats de gewenste producten in je winkelmandje en ga naar afrekenen.
- Controleer en regel je bestelling. Denk aan het bezorgadres en het bezorgdatum.
- Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, een creditcard of Apple Pay.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Wat zijn de bezorgkosten?
Versproducten gekoeld of bevroren versturen brengt uitdagingen met zich mee. Zoals je zult begrijpen, zijn de verpakkings- en transportkosten hoger dan bij een ‘standaard’ pakket.
Deze extra kosten worden niet doorberekend in de producten. Dat vinden wij namelijk niet eerlijk. Hierdoor zijn de bezorgkosten mogelijk hoger dan je gewend bent.
Zie hier een overzicht van de bijdrage die wij vragen om jouw bestelling gekoeld of bevroren te kunnen leveren:
- Gratis bezorging vanaf 100,-
- Tussen de 70,- en 100,- bedragen de bezorgkosten 9,95
- Onder de 70,- bedragen de bezorgkosten 14,95
Is er een minimum bestelbedrag?
Kan ik producten van meerdere shops combineren in één bestelling op SmaakGenot?
Nee, dat is op dit moment niet mogelijk. Elke verkoper op SmaakGenot is zelf verantwoordelijk voor het versturen van hun producten en hanteert zijn eigen verzendvoorwaarden. Hierdoor dien je voor elke shop een afzonderlijke bestelling te plaatsen.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt nog geen bevestiging via de e-mail ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op.
Tip: controleer eerst je rekening of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven? Mogelijk is de bestelbevestiging terechtgekomen in de spambox.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, nadat een bestelling is betaald kan deze niet meer worden aangepast. Als je bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kun je die wel annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.
Hoe kan ik betalen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, kun je uit de volgende betaalmethode kiezen:
- iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank (gratis).
- Creditcard: met een Visa of Mastercard (gratis).
- Apple Pay: veilig en eenvoudig met je Apple-apparaat (gratis).
Met welke cadeaukaarten kan ik betalen?
Bij het afrekenen kun je uit de volgende cadeaukaarten kiezen:
- SmaakGenot Cadeaukaart
- VVV Cadeaukaart
- Webshop Giftcard
- Yourgift
Kan ik in één keer afrekenen bij meerdere shops op SmaakGenot?
Nee, dat is op dit moment niet mogelijk. Elke verkoper is zelf verantwoordelijk voor het versturen van hun producten naar jouw adres en hanteert zijn eigen verzendvoorwaarden. Daarom dien je elke bestelling apart te plaatsen en te betalen bij de desbetreffende shop op SmaakGenot.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wie bezorgt mijn bestelling?
PostNL verzorgt de levering van een bestelling geplaatst bij deze Partner. Je kunt jouw bestelling van begin tot eind volgen met de Track & Trace die je per e-mail ontvangt.
Uit welke bezorgmomenten kan ik kiezen?
Bij het afrekenen kan je een keuze maken uit de volgende bezorgmomenten:
- Woensdag tussen 08:00 – 21:30
- Donderdag tussen 08:00 – 21:30
Hoe worden de producten verpakt en verstuurd?
De producten worden verzonden in een kartonnen doos. Om de afvalstromen te beperken worden soms de verpakkingsmaterialen hergebruikt.
Het is dus mogelijk dat een bestelling wordt geleverd in een doos en/of met vulmaterialen die eerder zijn gebruikt. Hierdoor wordt de belasting op het milieu beperkt en worden de verpakkingskosten geminimaliseerd.
Worden de producten vers of bevroren bij mij thuisbezorgd?
Ik ben overdag niet thuis. Hoe kan ik een pakket ontvangen?
Maak je geen zorgen als je niet thuis bent op het moment van bezorgen. PostNL zal dan proberen je bestelling bij de buren af te leveren.
Mocht dit niet lukken, dan zorgen we ervoor dat je pakket veilig bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt wordt bewaard. Dankzij de track & trace kun je op elk moment de meest recente status van je pakket eenvoudig inzien.
Waar bezorgt Partner?
Je kunt de producten uit het assortiment laten bezorgen door heel Nederland.
Is het mogelijk om een bestelling af te halen?
Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, hoor. Zolang je bestelling nog niet is verwerkt en verstuurd kan je deze annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
SmaakGenot stort het geld terug op jouw rekening zodra de annulering is verwerkt. Meestal staat het geld binnen 3 werkdagen bij jou op de rekening.
Mag ik mijn aankoop retourneren?
In verband met de kwaliteit en houdbaarheid van de versproducten is retourneren niet mogelijk. Bederfelijke waren, ofwel producten met een beperkte houdbaarheid, zijn namelijk wettelijk uitgesloten van het herroepingsrecht. Je vindt hierover meer informatie in de algemene voorwaarden van SmaakGenot.