Klantenservice

Heb je een vraag of wil je iets kwijt? Laat het Partner weten. Zij staan voor je klaar.

Antwoord op je vragen

Producten

Hoe garanderen jullie producten van hoogstaande kwaliteit?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Bedrijf

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Keurmerken

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Hoe bestel ik iets bij Partner?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje en ga naar afrekenen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het bezorgadres en het bezorgdatum.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, een creditcard of Apple Pay.

Versproducten gekoeld of bevroren versturen brengt uitdagingen met zich mee. Zoals je zult begrijpen, zijn de verpakkings- en transportkosten hoger dan bij een ‘standaard’ pakket.

Deze extra kosten worden niet doorberekend in de producten. Dat vinden wij namelijk niet eerlijk. Hierdoor zijn de bezorgkosten mogelijk hoger dan je gewend bent.

Zie hier een overzicht van de bijdrage die wij vragen om jouw bestelling gekoeld of bevroren te kunnen leveren:

Ja, het minimale bestelbedrag is € 25,-

Nee, dat is op dit moment niet mogelijk. Elke verkoper op SmaakGenot is zelf verantwoordelijk voor het versturen van hun producten en hanteert zijn eigen verzendvoorwaarden. Hierdoor dien je voor elke shop een afzonderlijke bestelling te plaatsen.

Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt nog geen bevestiging via de e-mail ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op.

Tip: controleer eerst je rekening of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven? Mogelijk is de bestelbevestiging terechtgekomen in de spambox.

Nee, nadat een bestelling is betaald kan deze niet meer worden aangepast. Als je bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kun je die wel annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, kun je uit de volgende betaalmethode kiezen:

Bij het afrekenen kun je uit de volgende cadeaukaarten kiezen:

Nee, dat is op dit moment niet mogelijk. Elke verkoper is zelf verantwoordelijk voor het versturen van hun producten naar jouw adres en hanteert zijn eigen verzendvoorwaarden. Daarom dien je elke bestelling apart te plaatsen en te betalen bij de desbetreffende shop op SmaakGenot.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

PostNL verzorgt de levering van een bestelling geplaatst bij deze Partner. Je kunt jouw bestelling van begin tot eind volgen met de Track & Trace die je per e-mail ontvangt.

Bij het afrekenen kan je een keuze maken uit de volgende bezorgmomenten:

De producten worden verzonden in een kartonnen doos. Om de afvalstromen te beperken worden soms de verpakkingsmaterialen hergebruikt.

Het is dus mogelijk dat een bestelling wordt geleverd in een doos en/of met vulmaterialen die eerder zijn gebruikt. Hierdoor wordt de belasting op het milieu beperkt en worden de verpakkingskosten geminimaliseerd.

Maak je geen zorgen als je niet thuis bent op het moment van bezorgen. PostNL zal dan proberen je bestelling bij de buren af te leveren.

Mocht dit niet lukken, dan zorgen we ervoor dat je pakket veilig bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt wordt bewaard. Dankzij de track & trace kun je op elk moment de meest recente status van je pakket eenvoudig inzien.

Je kunt de producten uit het assortiment laten bezorgen door heel Nederland.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, hoor. Zolang je bestelling nog niet is verwerkt en verstuurd kan je deze annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

SmaakGenot stort het geld terug op jouw rekening zodra de annulering is verwerkt. Meestal staat het geld binnen 3 werkdagen bij jou op de rekening.

In verband met de kwaliteit en houdbaarheid van de versproducten is retourneren niet mogelijk. Bederfelijke waren, ofwel producten met een beperkte houdbaarheid, zijn namelijk wettelijk uitgesloten van het herroepingsrecht. Je vindt hierover meer informatie in de algemene voorwaarden van SmaakGenot.

Zoeken