Annuleren & Retourneren

Van gedachten veranderd? Lees hier meer over het annuleren of retourneren van een bestelling.

Annuleren

Ja, hoor. Zolang je bestelling nog niet is verwerkt en verstuurd kan je deze annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

SmaakGenot stort het geld terug op jouw rekening zodra de annulering is verwerkt.  Meestal staat het geld binnen 3 werkdagen bij jou op de rekening. 

Retourneren

Ja, dat is mogelijk voor alle voorraadartikelen. Het kan natuurlijk gebeuren dat een artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet. Dat de kleur toch niet je smaak is, dat een formaat afwijkt van wat je in gedachten had, of dat een cadeau net niet het juiste artikel is.

Bij tea4you begrijpen we dat en bieden we je de mogelijkheid om het artikel om te ruilen of om het gewoon te retourneren. Binnen twee weken na ontvangst van een artikel kun je dit bij tea4you als retour aanmelden. Daarna heb je 14 dagen om het te retourneren.

Hiervoor geldt dat het artikel én de verpakking ‘als nieuw’ moeten zijn, zodat het weer verkoopbaar is. Helaas kunnen wij de kosten voor de retourzending niet voor je vergoeden. Je krijgt het volledige aankoopbedrag (inclusief de verzendkosten ‘heen’) altijd binnen 14 dagen teruggestort. Of we sturen per omgaande het vervangende artikel op. Een retourformulier zit bij elke zending.

Ja, wanneer je de volledige bestelling retour stuurt, dan krijg je de kosten van de bestelling én de verzendkosten zoals vermeld op de aankoopfactuur terug gestort.

Wanneer je een of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan krijg je alleen de kosten van de rest van de bestelling terug, niet de verzendkosten.

Het risico van transportschade ligt bij tea4you, wij lossen het op. Stuur ons een mail via het contactformulier met daarin de klacht over de beschadiging. Graag wel met een foto van de verpakking en het beschadigde artikel, anders kunnen wij je klacht helaas niet in behandeling nemen. Wij zorgen dan dat je zo snel mogelijk het artikel opnieuw krijgt geleverd.

Dat vinden we vervelend… Wanneer je ons mailt met de precieze klacht en een bijbehorende foto van het onjuiste artikel, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Het verkeerde artikel mag als retour aan afzender zodat wij hiervoor de verzendkosten betalen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Tea4you.
Zoeken